2017. március 30., csütörtök

Glenn fülbevaló és gyűrű

Régebben fűztem egy kis csillag formájú medált pinch gyöngyökből, aminek a Glenn nevet adtam. A befoglalás része nagyon egyszerű, de mégis nagyon mutatós. Már akkor terveztem, hogy felhasználom más ékszerek készítéséhez is. Először is fűztem egy elegáns, olyan kis szolid fülbevalót, tavaszias színekben. Mivel a gyöngyök többszínűek, a rivoli nem igazán látszik benne, de azért hordható. Ekkor döntöttem el, hogy fűzök egy olyan változatot, amelyikben a rivoli színe lesz a lényeg. Sikerült gyönyörű Royal red rivolikat vennem. Fűztem fülbevalót, aminek a fél párját már akkor elhagytam, amikor először felvettem.  Azután befoglaltam egy 14 mm rivolit is hasonló módon, abból lett a gyűrű. Van még a listán egy karkötő, de azt még nem fűztem meg.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése