2015. október 28., szerda

Az én margarétám

Kihasználtam az őszi szünet adta lehetőséget, azt a keveset, ami ennyi gyerek mellett maradt és szabadidőmben fűzögettem. Bevallom, időnként nagyon hiányzik, hogy leüljek és megfűzzem azokat a dolgokat, amik akaratlanul is összeállnak a fejemben. Ez a Twist gyöngyökből fűzött margaréta is ilyen volt. Szeretem a virág formájú medálokat, gyűrűket. Az elképzelés így materializálódott. Nevet még nem adtam neki, majd egyszer, ha újra megfűzöm, mert lesz más színben is.




4 megjegyzés:

  1. Fantasztikusan szép! Klassz minta, csodás gyöngyökkel!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű...finom...sejtelmes színvilág!

    VálaszTörlés
  3. Kedves Bea! Szeretném megkérdezni, hogy erről a szépséges ékszeredről is fogsz mintát készíteni ? :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Ildikó! Nagyon örülök, hogy tetszik a medálom, de sajnos nem ígérhetem meg, hogy fogok mintát készíteni, mert nagyon kevés időm jut a fűzésre is, és egy minta elkészítése tovább tart mint elkészíteni az ékszert. Tervezgetem egy ideje, hogy csinálok a Meskán egy kis boltot a mintáknak, de egyelőre ez még a terv állapotában van. Remélem, ahogy a gyerekek nagyobbak és önállóbbak lesznek, nekem is több időm jut a hobbimra és a mintakészítésre.

      Törlés