2014. január 29., szerda

Sapka, sál

Végre itt a hó! A gyerekek már nagyon várták. Épp időben készültem el a középső fiam sáljával és sapkájával. A képen nem ő van, mert amikor oviból hazaérünk már nem tudok igazán fotózni, így a kisebbre adtam rá. Méretbeli különbség úgysincs közöttük. Ezt a fonalat már régebben vettem, kötöttem is belőle egy pici pulóvert, amikor a középső még csak pár hónapos volt. Zoknihoz való fonal, de nem szoktam zoknit kötni. Viszont nagyon jól lehet horgolni. Mert a látszat ellenére, ez egy horgolt szett.






3 megjegyzés:

  1. Nagyon szuper garnitúra...és a modell is gyönyörű! Gratulálok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Tényleg gyönyörű kölyök...... és szerencsére a többi is.....

      Törlés
  2. Nagyon helyes a kis kötött szett de gyerek még aranyosabb:)))))

    VálaszTörlés