2013. december 31., kedd

Lauro virágbogyó

Ebben az évben ez az utolsó ékszer, ami teljesen el is készült. Vannak még befejezetlen karkötők, fülbevalók, egy-két medál nyaklánc nélkül, de befejezni ma már többet nem tudok. Mostanában nem is nagyon fűztem, inkább kötöttem, meg horgoltam, mert a gyerekeim folyamatosan bombáznak az igényeikkel. "Anya horgolsz nekem sapkát, macskát, sálat .......", és én horgoltam, kötöttem. Majd ezeket is mutatom, de csak jövőre.
Vissza a nyaklánchoz. Vezsuzsi minta. Már egy régebbi bejegyzésben írtam, hogy nagyon tetszenek a tulipánbogyók. Kicsi, nagy, még nagyobb. A Lauro elég nagy, spagetti gyöngyökkel készül. Sok nyaklánc megoldással próbálkoztam, de úgy láttam, hogy nem kell túlbonyolítani. A legegyszerűbb megoldást választottam, egyszerű fekete bőrszálra tettem, mivel elég (hang)súlyos maga a medál.






Lauro


1 megjegyzés: