2013. szeptember 4., szerda

Cecily

Megint kevesebb időm jut gyöngyözni, mert elkezdődött az óvodai beszoktatás. Azért fűzögetek, csak lassabban készül el egy-egy darab. Megint Ewa mintát fűztem, a Cecily medált. Nagyon jó volt fűzni, bár a ezek a színek... nem az én világom, mégis összességében elégedett vagyok vele. Ja, ez az első rivoli befoglalásos medálom. Megküzdöttem a fotózással is. Általában fehér háttér előtt szoktam fotózni, de ez ebben az esetben elég rosszul működött. Próbáltam kövekkel, semleges színű háttérrel.... ilyenek lettek.



Cecily

4 megjegyzés:

  1. Nagyon is elégedett lehetsz vele csodaszép darab! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Csodaszép, elegáns és finom színekkel elkészített medál!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű finom "púderes" szépség! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  4. Lattam mar ezt a szepseget a face-n meg is csodaltam .Nagyon szep lett ,ezek a szinek bamulatosak

    VálaszTörlés