2013. július 5., péntek

Egyszerű fülbevaló

Egy ideje szemezgetek a farfalle gyöngyökkel. Olyan kis furcsa gyöngynek tűntek először. Most engedtem a csábításnak és fűztem belőlük egy fülbevalót. Nagyon rendetlen kis gyöngyök, de azért megszerettem őket. SashaSi "Simple earring" mintáját fűztem kis változtatással. Én kívülre nem 8/0 kását fűztem az egyik sorba, hanem mindkettőbe 3,5 mm-es farfalle gyöngyöt, más-más színekben. Méretes fülbevaló lett, hosszú is és elég nehéz (vagy csak én vagyok elszokva ekkora fülbevalóktól). 



Minta: SashaSi

2 megjegyzés:

  1. Én is nézegettem már ezt a mintát...a Tied tökéletes lett ezzel a változtatással együtt....nagyon tetszik!Ha nehéznek tűnik, vedd le az alsó karikát...és máris van két különböző méretű fülcsid!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Így utólag gondolva, a mintán még egy valamit változtatnék. A belső körbe a farfallék közé nem 11/0-ás gyöngyöt, hanem 15/0-ást fűznék, akkor még szebb lenne a belső kör. Ha nagyon nehéz lesz, akkor tényleg szét szedem. Vagy lehet, hogy fűzök még egy nagyobb karikát és csinálok egy nyakláncot.

      Törlés